سفارش تبلیغ
صبا ویژن

رنگ ساختمانی

رنگ ساختمانی اکریلیک 

این رنگ ساختمانی بر پایه آب می باشد و نسبت به رنگ روغنی سریعا خشک می شود . رنگ اکریلیک برای نمای داخلی و خارجی مناسب است و جز رنگ های بسیار با کیفیت است . 

این رنگ قابلیت شست و شو دارد و لکه های روی آن به سادگی پاک می شود و رنگ آمیزی با آن بسیار راحت است . 

رنگ اکریلیک رنگی مقاوم است و به سرعت خشک می شود ، رنگ اکریلیک جز رنگ های پر طرف دار است . 

رنگ ساختمانی کامپیوتری

در گذشته برای درست کردن ترکیب رنگ به صورت دستی انجام میشد اما معایب خود را داشت چون امکان داشت رنگ مورد نظر نشه و یا در صورت اتمام تولید دقیقا همان رنگ کار سختی بود اما امروزه با کمک رنگ های کامپیوتری و با استفاده از دستگاه ها مخصوص این کار بسیار سهل شده است .

رنگ ساختمانی آستر 

این رنگ ساختمانی برای زیر سازی مناسب است و باعث ارائه پایان کاری عالی می شود . رنگ استر باعث یکدست شدن رنگ می شود و سایه بر روی کار نمی افتد . مدت زمان خشک شدن این رنگ نیم ساعت است و این رنگ شفاف و بدون رنگ است . 

رنگ جلا 

رنگ جلا لایه بی رنگ برای محافظت از سطوح مانند پارکت و کمد دیواری است ، این رنگ دارای درجه های مختلف است و به سرعت خشک می شود و باعث براق کردن سطوح می شود . 

رنگ هنری 

این رنگ ها از همان رنگ های ساختمانی است ولی با کیفیتی بالاتر . این رنگ ها از کارخانه های رنگ فروشی تهیه می شوند و در ظروف کوچک برای رنگ های هنری بسته بندی می شوند . 

چسب بتن 

چسب بتن در صنعت ساختمان کاربرد فراوانی دارد . مهمترین کاربرد چسب بتن برای مقاومت بالا و چسباندن بتن جدید به قدیمی است . همپنین اگ لایه ی بتنی دچار آسیب شده باشد با چسب بتن می توان آن را ترمیم کرد .از چسب بتن در کانال های آب ،سد ها و پل و ستون ها که از جنس بتن هستند کاربرد دارد . 

مزایای چسب بتن 

افزایش طول عمر بتن

آببندی بتن 

افزایش مقاومت بتن در مقابل یخ زدگی 

کاهش ترک خوردن بتن